Playlista

poniedziałek, 11 marca 2013

Przeprosiny :)

Witajcie!

   Bardzo przepraszam za moją długą nieobecność. Niestety, szkoła przygniotła mnie na dobre ;). Nie mam teaz czasu pisać, więc wykorzystuję wolny czas przed rekolekcjami, aby coś naskrobać ;).

   Moja koleżanka miała się również zająć prowadzeniem bloga, ale jest starsza odemnie i ma jeszcze więcej pracy! Obiecała jednak, że w czasie wolnym coś napisze :). Postaram się dodawać posty częściej, tylko narazie nie mam na to czasu. Poczekajcie więc trochę aż skończą się te wszystkie głupie egzaminy!

                                                                        Na poprawienie humoru gdy za oknem śnieg :)

                                                                                                                Rose               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz