Playlista

niedziela, 2 grudnia 2012

Witajcie

Witam wszystkich!

  Przedstawaim się wam jako Rose. Na tym blogu znajdziecie wiele o psach, podzielę się z wami moją wiedzą z książek. Pieska niestety nie posiadam, lecz bardzo bym chciała.
  Nie wiem jak u was, lecz ja uwielbiam słowa jak : " ów, lecz", taka jakaś mała obsesja :) . Książkowe wyrazy są " spoko", jakby powiedziała moja koleżanka z ławki na matematyce :P .  Niestety ona za książkami nie przepada :( . Jest zupełnym przeciwieństwem mnie!
  Mam nadzieję, że was zbytnio nie zanudzę. Musicie się liczyć z tym, że ów blog nie jest o moim życiu, lecz o psach.


                                                                                                  Dziękuję za uwagę! :D
                                       
                                                                                                                  Rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz